nartentinekespanje 1819.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom.

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we zijn.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wil je geen mail ontvangen m.b.t. onze reis, stuur me even een mailtje , dan verwijder ik je naam uit de maillijst.

We zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

O ja....trek je niks aan van het verzoek om ons foto's cadeau te doen....we hebben er ruim voldoende.

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Tineke en Nart

Reacties

Reacties

Truuske en Cees Steijlen

Na nog een paar fijne dagen in ons kikkerlandje een behouden vaart en weer welkom thuis.

Mieke

Hoi Tineke en Nart,
Wens jullie nog een paar gezellige kerstdagen hier en daarna goede reis, die Ik weer graag zal volgen.
Groetjes,Mieke

Hilly en Jan

Nogmaals, een paar mooie dagen in Nederland, fijne vakantie, geniet maar kom wel weer terug. We volgen jullie.

Els

Hoi Nart en Tineke,
Heel veel plezier op jullie reis. Ik ben benieuwd wat jullie nu weer gaan ontdekken.
Ik kijk en lees graag mee.
Liefs,
Els

Ineke van Klinken

Leuk om weer mee te reizen.
Ik reis op dit moment op mijn computer, met de GPS. Ik maak denkbeeldige routes om te oefenen, ook leuk!
Hartelijke groeten, Ineke

Rob V

Hoi Nart en Tineke,
ik ga weer met jullie mee op reis.
Ik ga er van uit dat jullie vandaag al vertrokken zijn, zie nog geen verhaal, maar dat komt vast heel snel,
Veel plezier.

Groetjes, Rob

Frans en Rita

Een mooie reis om het nieuwe jaar mee te beginnen! Wij wensen jullie een mooi en gezond 2019?

Marianne

Hele fijne reis!
Knuffel, Marianne

Tini en Mimi

We wensen jullie weer een fijne tijd onderweg en een gezellige jaarwisseling !!??

Josephine

Fijne jaarwisseling en een hele mooie reis toegewenst!!
groetjes Josephine

Leny schrage

Geweldig, dat jullie ons weer via verslag en foto’s op de hoogte houden.
Een fijne jaarwisseling wensen wij jullie toe met appelbeignets en oliebollen?! En Heel veel goeds voor 2019????

Tet

Een gelukkige Nieuwjaar toegewenst, veel reis- en kijkplezier en kom gezond weerom, zodat we weer van jullie kunnen”profiteren” en genieten. Maar het is nu al genieten van jullie belevenissen.
Vanuit de States,
Tet??

Jeannette en Flip

Fijne reis, geniet er weer van dan genieten wij van de mooie foto's en verhalen.

Joke (& Theo)

Hoi KouKleumen.. Wij hopen dat jullie weer snel van De Warmte met veel nieuwe Mooie Momenten en Dingen
mogen genieten.. En nogmaals.... De allerbeste wensen voor 2019!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!